مشاوره کنکور

Wiki Article

یا چند نفر را دیده‌اید که باور کرده‌اند کنکور مختص نوابغ و نخبگان است ؟

بودجه بندی به این معناست که هر یک از بخش های مطرح شده در کتاب های عمومی و اختصاصی گروه تجربی، چند سؤال در کنکورهای سال های گذشته مطرح شده است. در واقع، با اطلاع از بودجه بندی کنکور تجربی و لیست زیر گروه های رشته تجربی است که می توانید به این موضوع پی ببرید کدام یک از فصول کتاب با توجه به تعداد بیشتر سؤالات مطرح شده از بقیه مهم تر هستند و الزاماً باید زمان بیشتری را برای خواندن آن ها اختصاص بدهید.

سپس در ابتدای مسیر کل تقویم آموزشی شما را به شکل کامل تدوین کرده تا تمامی مسیر و چشم انداز پیش روی شما در کنکور شفاف و بالغانه باشد

جالب است بدانید که با یک مشاور کنکور بد اتفاقاتی بد می افتد که هرگز بدون مشاور نمی افتد .

یکی دیگه از شاخصه های یک مشاور خوب، توانایی در شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت داوطلب هست. کسی که با برگزاری جلسات مختلف از لحاظ علمی و از لحاظ روانشناسی داوطلب رو مورد ارزیابی قرار بده و بتونه با توجه به دانش و تخصصش اون موارد رو به نسبت شخصیتی که داوطلبش داره رفع و تقویت کنه.

شما وقت رزرو می‌کنید و سر ساعتی که به شما وقت داده شده است از طریق تلفن یا واتساپ با شما تماس گرفته می‌شود و جلسه بگزار می‌گردد .

در ادامه از تفاوت مشاور کنکور آنلاین و حضوری مطلع شدید که این بخش بسیار کاربردی است. در نهایت امیدواریم مطالب موجود در این مقاله بتواند به شما کمک کند تا آینده روشن در بخش تحصیل و شغل برای خود بسازید.

استفاده از مشاوره کنکور به خصوص مشاور خصوصی کنکور می تواند به فرد در افزایش انگیزه و داشتن مطالعه ای بهتر برای کنکور کمک کند.

هرچقدر برنامه دقیق تر و واقع بینانه تر نوشته شود ، تضمین اجرایی آن بالاتر است .

هر یک از گروه های رشته علوم تجربی ضرایب متفاوتی دارند که در زمان شرکت در کنکور این رشته تحصیلی باید به آن توجه لازم را داشته باشید. با اطلاع از این ضرایب مهم می توانید به میزان اهمیت دروس گنجانده شده در هر کدام از زیر گروه ها پی ببرید تا بدین ترتیب زمان بیشتری را برای مطالعه آن ها بگذارید.

دانش‌آموزی مثل ساعت مغزش کار می‌کند و پشت سر هم درس می‌خواند. برعکس، دانش‌آموزی درس را تفریحی می‌خواند و باز هم همان بازدهی را دارد، که دوباره به تیپ شخصیت و روحیه مشاوره کنکور فرد باز می‌گردد.

با این کار شما میتونید متوجه بشید که از لحاظ سرعت پیشروی در چه سطحی قرار دارید و کدوم قسمت از برنامه اتون رو باید تقویت کنید.

چند نفر را می‌شناسید که سال‌های سال است که پشت کنکور نشسته‌اند و هر سال بدتر از سال قبل هستند ؟

آیا رتبه‌های برتر می‌توانند مشاورین خوبی باشند ؟ این موضوع بحثی طولانی است بسیار جای صحبت و گفتگو دارد .

Report this wiki page